fbpx

This time I let the bride speak for me.
I have no words to describe this incredible experience. I only wanted the pictures to have the light and colours of this wonderful island. Mykonos is stunning!

This was the best decision of our whole life!
This is what we had said the day after our wedding and we have repeated after seeing the pictures.
For us, Greece is a place of freedom and carefree. We fell in love with this country many years ago and we can’t do without their life style, the atmosphere and the easy food but so tasty.
We wanted to relive the rush to our guests in the most important day of our life. And it did.
A minimal setting up, but perfect to emphasize what characterises Greece: the leaves of the olive tree, the color of the sea and lots and lots of white.
The same story for the pictures. To be able to stress what strikes of this beautiful land: the incredible blue blue sky, the bright colors of some details of the houses that arise from that white. A white that overwhelms and fascinates. A total white, that takes your breath away and it is never obvious.
And finally we, dressed in white and blue, with cerulean eyes, were just a little details in the middle of this beautiful landscape.”

Questa è stata la scelta migliore che abbiamo fatto in tutta la nostra vita!
Così abbiamo esordito il giorno dopo il matrimonio e l’abbiamo ribadito dopo aver visto le foto.
La Grecia per noi è luogo di libertà e spensieratezza. Ci siamo innamorati di questa terra tanti anni fa e non possiamo fare a meno del loro stile di vita, dell’aria che si respira e del cibo semplice ma ricco di sapore.
Volevamo far vivere queste emozioni ai nostri invitati nel giorno più importante della nostra vita e così è stato.
Un allestimento minimale, ma che ha enfatizzato ciò che caratterizza la Grecia: foglie di ulivo, il colore del mare e tanto tanto bianco.
Così è stato anche per le foto. Riuscire a dare risalto a quello che colpisce di questa terra: il colore azzurrissimo del cielo, i colori sgargianti di alcuni dettagli delle case che emergono dal bianco. Un bianco che travolge e affascina. Un bianco che totalizza, ma non è mai banale. E noi, vestiti di bianco e blu, con gli occhi cerulei, facevamo da cornice a questo splendido paesaggio.

Planning: CheChic Eventi
Venue: Mykonos Blu
Flowers: 7studio Mykonos